 |
Głośniki
firmy Blaupunkt
|
 |
 |
Systemy
głośnikowe firmy Blaupunkt
Głośniki są "głosem " urządzenia. Wartościowe
urządzenia sterujące i wysokowydajne wzmacniacze mocy mają
tylko wtedy sens, kiedy na końcu tego łańcucha, jakościowo wyśmienity
głośnik jest w stanie oddać cały wolumen dźwięków. Jak przy
urządzeniach do użytku domowego, także w samochodzie głośniki
muszą odpowiadać co najmniej temu samemu poziomowi jakości.
Jednakże wymagania w stosunku do odporności na ciepło, kurz, wilgotność
i wibracje są zasadniczo większe. Głośniki firmy Blaupunkt
konstruowane są przez profesjonalistów dla samochodów - i to się
słyszy. W firmie Blaupunkt znajdziecie Państwo tylko najlepsze
elementy dla wymarzonego dźwięku innowacyjne surowce i ich
znakomita obróbka zapewniają przy tym długotrwałą jakość
nawet przy działaniu w długich okresach z największą mocą.
Poza tym wszystkim głośniki firmy Blaupunkt dają się bez
problemowo zamontować do większości samochodów.
|
|
Głośniki uniwersalne dwudrożne
|
 |

Seria
AL

|

Dwudrożne współosiowe głośniki serii AL firmy Blaupunkt już od
dawna zajmują czołowe miejsce wśród najlepiej sprzedających się
głośników samochodowych. Nic w tym dziwnego, bo zarówno ich jakość,
jak i dźwięk są znakomite, a cena atrakcyjna. |
|
Typ |
System |
Średnica
[mm] |
Moc
maksymalna |
Moc
znamionowa |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V] |
Głębokość
montażu [mm] |
AL
170 |
Coaxial |
165 |
20
W |
50
W |
50
- 20.000 |
90
dB |
56,1 |
AL
130 |
Coaxial |
130 |
20
W |
50
W |
50
- 20.000 |
90
dB |
47,3 |
AL
100 |
Coaxial |
100 |
15
W |
40
W |
60
- 20.000 |
90
dB |
41,4 |
|
|
Seria
CL

|
Nowe głośniki serii Blue-Magic-CL
pozwalają uzyskać doskonałą jakość dźwięku i są
perfekcyjnie dopasowane do przestrzeni montażowych nowoczesnych
samochodów. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości aluminiowego głośnika
wysokotonowego udało się osiągnąć naturalne brzmienie bez
zniekształceń tonów wysokich. |
|
Typ |
System |
Średnica
[mm] |
Moc
maksymalna |
Moc
znamionowa |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V] |
Membrana |
Głębokość
montażu [mm] |
CL
217.1 |
dwudrożny
współosiowy |
165 |
80
W |
45
W |
45
- 22.000 |
91
dB |
PP-Injection |
60 |
CL
216.1 |
dwudrożny
współosiowy |
160 |
60
W |
35
W |
45
- 22.000 |
90
dB |
PP-Injection |
54 |
CL
213.1 |
dwudrożny
współosiowy |
130 |
60
W |
35
W |
50
- 22.000 |
90
dB |
PP-Injection |
52 |
CL
210.1 |
dwudrożny
współosiowy |
100 |
50
W |
25
W |
50
- 22.000 |
90
dB |
PP-Injection |
48 |
CB
4600 |
dwudrożny,
skrzynka zespołowa |
- |
100
W |
35
W |
55
- 22.000 |
90
dB |
PP-Injection |
186x114x113 |
CLM
170 |
dwudrożny
współosiowy Marine |
142 |
100
W |
35
W |
45
- 22.000 |
93
dB |
PP-Injection |
63,5 |
|
|
Głośniki dwudrożne ze zwrotnicą
|
 |
Seria XL

|
Najwyższej klasy systemy komponentów High-End charakteryzuje
eleganckie wzornictwo. Wysoki stopień sprawności daje się
odczuć czystym dźwiękiem w końcówkach mocy High Power.
Zastosowane wzmacniacze wyznaczają nowy standard brzmienia.
Konstrukcja poszczególnych systemów komponentów daje możliwość
oddzielnego rozmieszczenia głośników wysoko- i średnio
tonowych w optymalnym z punktu widzenia akustyki wnętrza
miejscu. |
Typ |
System |
Średnica
[mm] |
Moc
maksymalna |
Moc
znamionowa |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V/m] |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Membrana |
Głębokość
montażu mm |
XL
220.1 |
dwudrożny
system komponentów |
200 |
150
W |
50
W |
92
dB |
30
- 25.000 |
PP-Injection |
80 |
XL
217.1 |
dwudrożny
system komponentów |
165 |
120
W |
45
W |
91
dB |
40
- 25.000 |
PP-Injection |
60 |
XL
213.1 |
dwudrożny
system komponentów |
130 |
100
W |
35
W |
92
dB |
45
- 25.000 |
PP-Injection |
52 |
|
Głośniki Trójdrożne
Seria TX
 |
Najdroższe systemy głośników serii TX posiadają wysokiej
jakości pokryte aluminium głośniki wysokotonowe i pokryte
tytanem głośniki niskotonowe. Optymalne przenoszenie basów
uzyskano dzięki specjalnemu akustycznemu zestrojeniu membran
głośników średnio- i niskotonowych dopasowaniu ich do
charakterystyk częstotliwości pozostałych elementów. W
serii TX zastosowano technikę najbardziej zaawansowanych
systemów. Wysokiej jakości elementy zwrotnie zapewniają
idealne sprzężenie poszczególnych podstaw głośników,
czego efektem jest perfekcyjny dźwięk i wyraziste basy bez
szkodliwych dla jakości dźwięku rezonansów.
|
Typ |
System |
Średnica
[mm] |
Moc
maksymalna |
Moc
znamionowa |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V/m] |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Membrana |
Głębokość
montażu mm |
TX
369.1 |
trójdrożny
współosiowy |
6"
x 9" |
150
W |
50
W |
92
dB |
30
- 25.000 |
PP-Injection |
76 |
TX
320.1 |
trójdrożny
współosiowy |
200 |
150
W |
50
W |
92
dB |
30
- 25.000 |
PP-Injection |
80 |
TX
317.1 |
trójdrożny
współosiowy |
165 |
120
W |
45
W |
91
dB |
40
- 25.000 |
PP-Injection |
60 |
|
Głośniki niskotonowe (Subwoofery)
 |
Kto chce posiadać swoim samochodzie urządzenie klasy
High-End-Audio, ten nie może zapomnieć o zastosowaniu
wielkopojemnościowych subwooferów. Duże membrany dają głębokie
i mocne basy ponieważ mogą bez dużych wychyleń poruszać o
wiele więcej powietrza niż małe głośniki . Subwoofery
firmy Blaupunkt zapewniają odczuwalne i dynamiczne odbieranie
basów. Przy tym najwyższa jakość produkcji i odporności
zapewniają maksymalną żywotność tych głośników.
|
Typ |
System |
Średnica
[mm] |
Moc
znamio- nowa |
Moc
impul- sowa |
Zakres
częstotli- wości [Hz] |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V/m] |
Głębokość
montażu mm |
F
res |
V
as |
Q
ts |
SW
125.1 |
Subwoofer |
250 |
100
W |
200
W |
25-1500 |
94
dB |
114,5 |
30 |
56,8 |
0,55 |
Sw
130.1 |
Subwoofer |
300 |
200
W |
400
W |
25-1500 |
94
dB |
129,8 |
25 |
111,4 |
0,55 |
SWT
300 |
Subwoofer
Tube |
300 |
80
W |
200
W |
20-1200 |
94
dB |
- |
- |
- |
- |
|
Głośniki Serii GT
|
|
Nowe głośniki serii GT:
- GT
1 E, GT 2 E,
- GT
100, GT 130, GT 165,
- GT
5, GT 6, GT 7,
...więcej
informacji
|
Typ |
System |
Średnica |
Moc maksy- malna |
Moc znamio- nowa |
Impe-
dancja |
Zakres częstotli- wości [Hz] |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 [V] |
Membrana |
Głębokość
montażu |
GT 1 E |
Triaxial
|
165 |
2 x 100 W
|
2 x 30 W
|
4 Ohm |
40-22.000 |
91 dB
|
Polypropylene
|
59,4 mm
|
GT 2 E |
Triaxial
|
200 |
2 x 120 W |
2 x 40 W
|
4 Ohm |
30-22.000
|
92 dB
|
Polypropylene
|
78,6 mm
|
GT 100 |
Coxial |
100 |
|
|
4 Ohm |
|
|
Polypropylene |
|
GT 130 |
Coxial |
130 |
2x50 W |
2x20 W |
4 Ohm |
50-20.000 |
90 dB |
Polypropylene |
47,3 mm |
GT 165 |
Coxial |
165 |
|
|
4 Ohm |
|
|
Polypropylene |
|
GT 5 |
Coxial |
200 |
|
|
4 Ohm |
|
|
|
|
GT 6 |
2- drożny system |
165 |
|
|
4 Ohm |
|
|
|
|
GT 7 |
4- drożny system |
6" x 9" |
|
|
4 Ohm |
|
|
|
|
|
InCar Line - głośniki dostosowane do określonych typów samochodów
 |
Głośniki serii InCar firmy Blaupunkt można zamontować w
niemal każdym samochodzie, bez konieczności dokonywania
pracochłonnych przeróbek. A gdy już zostaną zamontowane
popłynie z nich zadziwiająco czysty dźwięk, Głośniki
InCar z odlewaną próżniowo membraną polipropylenową dostępne
są w dwóch wersjach: jako dwudrożne systemy o wysokiej
sprawności oraz jako głośniki Dual Cone wyróżniające się
harmonijnym brzmieniem. Dodatkowy głośnik wysokotonowy, który
można kupić osobno, optymalizuje brzmienie nadając mu świerzość
i lekkość
|
Typ |
System |
Ø
[mm] |
Moc
maksymalna [W] |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Głębokość
montażu |
Poziom
natężenia dźwięku 2,83 V/m |
Samochody |
IC
101 |
Dual
Cone |
87 |
30 |
65-18.000 |
34 |
89 |
VW
Golf II, VW Polo, Fiat Punto, Marea, Seat Toledo i in. |
IC
102 |
Dual
Cone |
100 |
40 |
55-20.000 |
41,5 |
90 |
Ford,
Mercedes, Seat, Volvo, VW i inne |
IC
104 |
Dual
Cone |
100 |
40 |
55-20.000 |
41,5 |
89 |
Różne
samochody |
IC
106 |
Dual
Cone |
120 |
50 |
50-20.000 |
47 |
91 |
Audi,
Mercedes, Opel, VW |
IC
107 |
Dual
Cone |
130 |
50 |
50-20.000 |
45 |
91 |
BMW
3er,5er, 7er; Opel, Citroen, Renault, różne samoch. |
IC
109 |
Dual
Cone |
96x155 |
40 |
50-20.000 |
48 |
92 |
VW,
Fiat, Nissan, Seat, i różne samochody |
IC
110 |
Coaxial |
100 |
50 |
50-22.000 |
41,5 |
89 |
Ford,
Mercedes, Seat, Volvo, VW |
IC
112 |
Coaxial |
100 |
50 |
50-22.000 |
41,5 |
89 |
różne
samochody |
IC
114 |
Coaxial |
120 |
60 |
50-22.000 |
48 |
89 |
Audi,
Mercedes, Opel, Renault, VW |
IC
115 |
Coaxial |
130 |
60 |
50-22.000 |
45 |
89 |
różne
samochody |
IC
117 |
Coaxial |
96x155 |
60 |
50-22.000 |
48 |
89 |
VW,
Fiat, Nissan, Seat i różne samochody |
IC
118 |
Dual
Cone |
165 |
50 |
50-22.000 |
54 |
92 |
różne
samochody |
IC
122 |
Coaxial |
165 |
60 |
50-20.000 |
54 |
89 |
różne
samochody |
IC
124 |
2-droż.
system |
87 |
35 |
65-22.000 |
34 |
89 |
Fiat
Punto, Marea |
IC
125 |
Uniwersalny
wysoko- tonowy |
41 |
100 |
65-25.000 |
- |
90 |
Uniwersalne |
|
CarMagic Modular - Gwarancja idealnego brzmienia w każdym
samochodzie
 |
Głośniki
współosiowe CarMagic Modular
Nowe, najwyższej
klasy głośniki z ceramicznymi membranami, tytanowymi głośnikami
wysokotonowymi i pozłacanymi złączkami ! To absolutny
szczyt doskonałości w serii CMC, oferujący użytkownikom dźwięk
spod znaku High- Tech. |
Głośniki
średniotonowe CarMagic
Modular
Głośniki średniotonowe o zakresie częstotliwości
pomiędzy 35 a 5.000 Hz spełniają najwyższe wymagania miłośników
doskonałego brzmienia. A wszystko to przy głębokości
zabudowy wynoszącej zaledwie od 39 do 75,5 mm. |
 |
 |
Głośniki
wysokotonowe CarMagic
Modular
Program głośników CMC uzupełniają
tweetery oferujące najwyższe zakresy częstotliwości. Dzięki
nim nawet najwięksi melomani przekonają się, że słuchanie
muzyki w samochodzie może stać się niezapomnianym przeżyciem. |
Subwoofery
CarMagic Modular
Najnowsze z osiągnięć Blaupunkta to
aktywne subwoofery serii CMS. Pomimo niewielkich rozmiarów
skrzynek efekty są rewelacyjne. Cechami charakterystycznymi
subwooferów CMS 266 są wbudowany cyfrowy wzmacniacz oraz
technika pasywnych radiatorów umożliwiające wydobycie
jeszcze bardziej wyrazistych basów. Już teraz możecie Państwo
rozkoszować się doskonałym dźwiękiem i najnowszą
technologią. |
 |
 |
Zwrotnice
częstotliwościowe CarMagic
Modular
Specjalnie z myślą o głośnikach serii
CarMagic Modular opracowano odpowiednie zwrotnice częstotliwościowe.
Zwrotnice dostępne są zarówno dla systemów dwudrożnych o
poziomie natężenia dźwięku 6 lub 12 dB, jak i dla systemów
trójdrożnych o maksymalnym obciążeniu do 200 W, tak więc
każdy z koneserów dźwięku znajdzie wśród nich tę właściwą. |
Typ |
System |
Ø
[mm] |
Moc
maksymalna [W] |
Zakres
częstotliwości [Hz] |
Moc
pracy [W/90db] |
Głębokość
montażu |
Samochody |
CarMagic
Line |
CMC
201 |
Coaxial-System
(od 05/2000) |
100 |
60 |
50-22.000 |
5,0 |
45 |
MULTIOHR
różne samochody |
CMC
202 |
Coaxial-System
(od 05/2000) |
130 |
80 |
40-22.000 |
3,1 |
59 |
BMW,
Citroen, Peugeot, różne samochody |
CMC
203 |
Coaxial-System
(od 05/2000) |
155x95 |
60 |
45-22.000 |
3,1 |
45 |
różne
samochody |
CMC
205 |
Coaxial-System
(od 05/2000) |
165 |
80 |
40-22.000 |
2,0 |
60 |
Alfa,
Citroen, Fiat Peugeot, Renault VW |
CarMagic Modular
|
CMW
251 |
Midwoofer |
100 |
80 |
50-5.000 |
5,0 |
43,5 |
Audi
,Fiat, Opel, Renault, Seat, Saab, Suzuki, Toyota, VW i
inne |
CMW
252 |
Midwoofer |
120 |
100 |
45-5.000 |
2,5 |
52,8 |
Audi,
Mercedes, Opel, renault, VW |
CMW
253 |
Midwoofer |
130 |
100 |
40-5.000 |
3,1 |
58,6 |
Audi,
BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Opel, Peugeot, Renault
Volvo, VW i inne |
CMW
254 |
Midwoofer |
165 |
120 |
40-5.000 |
2,0 |
58,3 |
Audi,
Citroen, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault, Rover
jap. samochody, VW i inne |
CMW
255 |
Midwoofer |
165S.Flat |
80 |
45-5.000 |
2,5 |
39 |
Audi,
Citroen, Mercedes, Opel, Renault, Peugeot, Seat, Suzuki,
Toyota, VW i inne |
CMW
256 |
Midwoofer |
6"x9" |
200 |
35-5.000 |
1,2 |
75,5 |
Chrysler,
Daewoo, Honda, Mitsubishi, Peugeot, Toyota, Volvo |
CMT
257 |
Dome
Tweeter |
37 |
100 |
4.000
- 24.000 |
1,6 |
16 |
Alfa,
Hundai, Mercedes, Opel, VW |
CMT
258 |
Dome
Polyfoam Tweeter |
42 |
100 |
3.000
- 24.000 |
1,6 |
- |
Alfa,
BMW, Citroen, Fiat, Lancia, Peugeot, Renault, Seat, VW
(ze spec.wyp.mont.) |
CMT
260 |
Alu
Dome Tweeter |
42 |
100 |
3.000
- 26.000 |
1,6 |
- |
Alfa,
BMW, Citroen, Fiat, Lancia, Peugeot, Renault, Seat, VW
(ze spec.wyp.mont.) |
CMT
231 |
Alu
(pokryta) Dome Tweeter |
37 |
100 |
4.000
- 24.000 |
1,6 |
16 |
Alfa,
Hyundai, Mercedes, Opel, VW |
CMX
262 |
2-drożna
częst. zwrotnica (6db) |
|
100 |
- |
110
max. |
- |
Wszystkie |
CMX
263 |
2-drożna
częst. zwrotnica (12db) |
|
120 |
- |
110
max. |
- |
Wszystkie |
CMX
264 |
3-drożna
częst, zwrotnica (12db) |
|
200 |
- |
110
max. |
- |
Wszystkie |
CMS
265 |
Aktyw.
Bass- Reflex- Subwoofer |
|
100 |
40-120 |
110
max. |
- |
Wszystkie |
CMS
265 |
Aktywny
subwoofer - box |
|
140 |
40-120 |
136
max. |
- |
Wszystkie |
|
|
|
Webmaster: Robert Świderski
|
|
2001-08-05 | | |