Tester fabryczny BMW MODIC III
OKAZJA!! Do uzgodnienia tel. 094/ 348 80 62Zadaj pytanie
Urządzenie umożliwia diagnozę i naprawę następujących układów stosowanych w samochodach marki BMW:
- układy zapłonowe
- systemy wtrysku benzyny
- systemów sterowania w silnikach DIESLA EDC (Tdi) (Common Rail)
- układy antypoślizgowe ABS/ASR
- układy zachowania trakcji ESP / ASC
- układy Airbag ,SRS
- układy klimatyzacji
- układy sterowania automatycznymi skrzyniami biegów
- zestawy wskaźników , okresowe liczniki wym. oleju
- fabryczne Immobilisery
- centralne zamki, elektryczne podnośniki szyb
- systemy nawigacji
- telefon
- układy automatycznej regulacji świateł
- układy świateł drogowych Xenon
- wiele innych układów
Zakres funkcji
Zakres możliwości diagnostycznych urządzenia:
- identyfikacja sterownika (załączam przykłady)
- odczyt i kasowanie zarejestrowanych usterek
- odczyt wartości rzeczywistych (obroty i temperatury silnika, napięcie sondy lambda, sygnał z przepływomierza, prędkość pojazdu, adaptacja mieszanki, temperatury powietrza, napięcie z potencjometru przepustnicy, napięcie alternatora itd.)
- aktywacja elementów wykonawczych (zawór wolnych obrotów, nastawnik przepustnicy, pompa paliwa, wtryskiwacze, itd.)
- dynamiczny test kompresji silnika (Silniki Diesla z układem Common Rail)
- kodowanie i programowanie sterowników (załączam przykład)
- adaptacja parametrów różnych systemów elektronicznych pojazdu
- parametry regulacyjne (wolne obroty, kąt wyprzedzenia zapłonu, dawka paliwa przy rozruchu, itp - parametry ustawiamy za pomocą urządzenia)
- automatyczny test statyczny całego systemu - układy ABS, ASR, ESP
- kasowanie wskaźników wymiany oleju - Inspekcja, Oil Service
- funkcja dopasowania – programowania Immbilisera do sterownika silnika
- wiele innych funkcji
Zalety
Obecnie w urządzeniu funkcjonuje wersja programu o numerze V 30.0
Jest to jedna z najnowszych wersji oprogramowania DIS dla tego urządzenia, które umożliwia
nie tylko przeprowadzanie diagnozy w powyżej opisanym zakresie ale również zawiera bardzo duży zakres informacji serwisowych na temat napraw powyższych układów , m.in.: ogólny opis systemu, wartości pomiarowe, opis weryfikacji usterki, kroki naprawcze po odczytaniu kodów usterek, rysunki i zdjęcia z rozmieszczeniem poszczególnych komponentów układu, schematy elektryczne, etc.
Dodatkowo w urządzeniu jest zainstalowany system informacyjny TIS który zawiera wiele procedur diagnostycznych, objaśnień technicznych na temat funkcjonowania wielu układów pojazdu, opis postępowania w przypadku wystąpienia różnych usterek w pojeździe dot. również tzw. trudnych przypadków. Informacje te zawierają wiele schematów ideowych oraz zdjęć i rysunków pogladowych.
Urządzenie jest wyposażone w rozbudowany multimetr samochodowy z bardzo dokładnym dwukanałowym oscyloskopem,
który umożliwia wykonywanie wielu pomiarów wartości elektrycznych podczas napraw systemów elektronicznych pojazdów.
Inne uwagi