Wyposażenie:
Napięcie wyjściowe jest wolne od zakłóceń oraz od pików napięciowych
(stopień I emisji zakłóceń wg DIN 40 839). Podczas rozruchu są
chronione przed uszkodzeniem takie elektryczne zespoły, jak:
poduszka powietrzna, urządzenia sterujące silnikiem itp. Zamiana
biegunów jest sygnalizowana diodą LED i brzęczykiem. Urządzenie ma
zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz nadmiernym rozładowaniem.
Automatyczny wyłącznik zwłoczny wyłącza urządzenie po upływie ok. 12
h (z przyciskiem uruchamiania po ok. 45 min.), jeżeli nie jest
podłączony odbiornik pobierający więcej niż 0,2 A. Podczas testu
akumulatora 9 diod LED pokazuje stan naładowania wbudowanego
akumulatora. Ładowanie akumulatora rozruchowego odbywa się z
prostownika sieciowego (czas ładowania ok. 15 godzin) lub kablem z
gniazda zapalniczki 12 V (czas ładowania ok. 2 godzin). Regulacja
ładowania odbywa się automatycznie z fazą doładowania.
Użytkowanie akumulatora rozruchowego:
Ochrona biegunowości zapobiega powstaniu iskry podczas zwarcia lub
odwrotnego podłączenia zacisków. Ochronę tę można ręcznie wyłączyć
przyciskiem bezpieczeństwa w przypadku uruchamiania silnika bez
akumulatora lub z akumulatorem znacznie rozładowanym (<3 V).
Parametry techniczne:
Napięcie zasilania: 12 V
Prąd rozruchu: 750A
Przekrój kabla rozruchowego: 25 mm2
Długość kabla rozruchowego: 130 cm
Masa ok.: 12kg
Zakres dostawy:
Urządzenie podstawowe, prostownik sieciowy dla 230 V, kabel do
ładowania dla 12 V, kabel adaptacyjny 12 V, gniazdko wtykowe Auto,
torba na wyposażenie
|