FWA 510; FWA 515:
- FWA 510: system 8-czujnikowy, wersja przewodowa
- FWA 515: system 8-czujnikowy, wersja bezprzewodowa
- Środowisko Windows
- Standardowy program pomiaru ustawienia kół nie wymaga obrotnic
elektromagnetycznych
- Technika pomiarowa z wykorzystaniem kamer CCD
- Głowice pomiarowe z własnymi wskaźnikami LED oraz
elektroniczną poziomnicą
- Możliwość pracy urządzeń w sieci warsztatowej
- Animacje graficzne - pomoc w pracach regulacyjnych (opcja)
Łatwo, pewnie i nowocześnie. Pomiar ustawienia
kół z wykorzystaniem techniki CCD (brak zakłóceń).
Bosch FWA 510 i FWA 515 - nowy standard w pomiarach geometrii
ustawienia kół
Oba modele różnią się sposobem obsługi. FWA 515 z głowicami
bezprzewodowymi i ze stacjami ładowania głowic przy szafie umożliwia
jeszcze szybsze i łatwiejsze wykonanie pomiarów.
Obie wersje charakteryzują się taką samą precyzją techniki
pomiarowej:
- technika 8-czujnikowa
- do pomiarów 360°
- bazująca na środowisku Windows
Nowatorska technika
- 8 czujników typu CCD, brak zakłóceń
- czytelna grafika
- łatwa obsługa
- wszystkie standardowe wartości pomiarowe mogą być rejestrowane
w zakresie ±24° z
zastosowaniem obrotnic mechanicznych
Do pomiaru maksymalnych skrętów kół są potrzebne obrotnice
elektroniczne, dostępne jako wyposażenie dodatkowe.
Komfortowa obsługa
- Głowice pomiarowe wyposażone są w elektroniczne poziomice ze
wskaźnikiem diodowym. Dzięki temu na poziomicę nie trzeba się
wpatrywać dokładnie z góry. Jest to szczególnie wygodne podczas
pracy przy samochodzie uniesionym na podnośniku.
- Baza danych obejmuje ogółem ok. 20 000 pojazdów podzielonych
na regiony świata.
- Dodatkowe dane dotyczące poszczególnych modeli mogą być
wprowadzane przez użytkownika i zapamiętywane.
 |
Monitor 19" (wyp. dodatkowe)
W standardzie 17" |
Kalwiatura zamykana w szyfladzie |
Pilot zdalnego sterowania |
Głowica pomiarowa z elektroniczną
poziomicą |
Łatwy montaż na obręczach |
Kompletny system pomiarowy z bogatym
wyposażeniem dodatkowym: natychmiastowa gotowość do pracy, wysoka
wydajność.
Jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom
Sercem urządzenia jest wydajny mikroprocesor. Dostarczana kolorowa
drukarka atramentowa pozwala dokumentować wszystkie wyniki pomiarów.
Ponadto mogą one być zapisywane na dysku twardym. Istnieje możliwość
wymiany danych za pomocą złącza szeregowego, np. do serwera sieci
warsztatowej.
Natychmiast gotowe do pracy
Oba urządzenia, FWA 510 w wersji przewodowej i FWA 515 w wersji
bezprzewodowej, są fabrycznie dostarczane w stanie kompletnym
gotowym do pracy, z zestawem głowic pomiarowych, zacisków
szybkomocujących oraz blokadą pedału hamulca i blokadą koła
kierownicy.
Oferowane jako wyposażenie dodatkowe:
- Elektroniczne obrotnice
- Adapter dla spoilerów
- Rozpieracz kół - MB
- Specjalne adaptery do zacisków mocujących w samochodach
Mercedes-Benz, BMW, Porsche, i Smart
Pomiar ustawienia kół bez kompensacji
Jest realizowany dzięki nadzwyczaj funkcjonalnemu systemowi
mocowania głowic pomiarowych. Zaciski, oprócz konwencjonalnej
możliwości opierania o obrzeże obręczy stalowej lub o krawędź
obręczy aluminiowej, są przystosowane do współpracy ze sworzniami
adapterów piast 3-, 4- i 5-otworowych.
 |
Zespół pomiarowy z zaciskiem szybkomocującym
oraz głowicą wyposażoną w elektroniczną poziomicę i wskaźniki
diodowe; kompensacja dwupunktowa. |
 |
Solidne obrotnice do precyzyjnego ustawiania kół
przednich. |
Zakres dostawy:
- Wózek wraz z blokadą koła kierownicy oraz pedału hamulca
- Komputer z klawiaturą, monitor 17" i kolorowa drukarka
- Cztery samocentrujące zaciski mocujące
- Cztery głowice pomiarowe
- Pakiet oprogramowania standardowego, obejmujący fabryczne dane
regulacyjne
- FWA 515: głowice bezprzewodowe oraz stacje do ładowania głowic
przy szafie
Wyposażenie dodatkowe
- Obrotnice mechaniczne
- Obrotnice elektroniczne
- Adapter dla spoilerów
- Adapter dla obręczy samochodów Mercedes-Benz, BMW, Porsche, i
Smart
- Rozpieracz kół - Mercedes-Benz
- Monitor kolorowy 15" LCD (zamiast monitora 17")
- Monitor kolorowy 19" (zamiast monitora 17")
Dane techniczne
- Wymiary szafy z monitorem
1,60 x 0,90 x 0,60 m
- Wielkość kół
19 - 21 czli
- Nośność obrotnic
1100 kg
- Zbieżność całkowita
±48°
±2'
- Zbieżność połówkowa
±24°
±1'
- Pochylenie koła
±10°
±1'
- NIerównoległość kół
±3°
±2'
- Odchylenie osi geometrycznej
±3°
±2'
- Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
±24°
±9'
- Pochylenie sworznia zwrotnicy
±24°
±9'
- Kąt skrętu kół
±24°
±5'
- Elektroniczna poziomica
±10°
±1'
- Max. skręt kół na obrotnicach
mechanicznych
±24°
±5'
- Max. skręt kół na obrotnicach
elektronicznych
±90°
±5'
|