Geometria kół

 

 
<< powrót    

 



 

 
Nowoczesny system kontroli geometrii  – FWA 510 i 515
 
 
Cenniki  |  Leasing FWA 510  |  Leasing FWA 515 (Ceny w EURO)
 

FWA 510; FWA 515:

  • FWA 510: system 8-czujnikowy, wersja przewodowa
  • FWA 515: system 8-czujnikowy, wersja bezprzewodowa
  • Środowisko Windows
  • Standardowy program pomiaru ustawienia kół nie wymaga obrotnic elektromagnetycznych
  • Technika pomiarowa z wykorzystaniem kamer CCD
  • Głowice pomiarowe z własnymi wskaźnikami LED oraz elektroniczną poziomnicą
  • Możliwość pracy urządzeń w sieci warsztatowej
  • Animacje graficzne - pomoc w pracach regulacyjnych (opcja)

Łatwo, pewnie i nowocześnie. Pomiar ustawienia kół z wykorzystaniem techniki CCD (brak zakłóceń).

Bosch FWA 510 i FWA 515 - nowy standard w pomiarach geometrii ustawienia kół

Oba modele różnią się sposobem obsługi. FWA 515 z głowicami bezprzewodowymi i ze stacjami ładowania głowic przy szafie umożliwia jeszcze szybsze i łatwiejsze wykonanie pomiarów.

Obie wersje charakteryzują się taką samą precyzją techniki pomiarowej:

  • technika 8-czujnikowa
  • do pomiarów 360°
  • bazująca na środowisku Windows

Nowatorska technika

  • 8 czujników typu CCD, brak zakłóceń
  • czytelna grafika
  • łatwa obsługa
  • wszystkie standardowe wartości pomiarowe mogą być rejestrowane w zakresie ±24° z zastosowaniem obrotnic mechanicznych

Do pomiaru maksymalnych skrętów kół są potrzebne obrotnice elektroniczne, dostępne jako wyposażenie dodatkowe.

Komfortowa obsługa

  • Głowice pomiarowe wyposażone są w elektroniczne poziomice ze wskaźnikiem diodowym. Dzięki temu na poziomicę nie trzeba się wpatrywać dokładnie z góry. Jest to szczególnie wygodne podczas pracy przy samochodzie uniesionym na podnośniku.
  • Baza danych obejmuje ogółem ok. 20 000 pojazdów podzielonych na regiony świata.
  • Dodatkowe dane dotyczące poszczególnych modeli mogą być wprowadzane przez użytkownika i zapamiętywane.

Monitor 19" (wyp. dodatkowe)
W standardzie 17"

Kalwiatura zamykana w szyfladzie

Pilot zdalnego sterowania

Głowica pomiarowa z elektroniczną poziomicą

Łatwy montaż na obręczach

Kompletny system pomiarowy z bogatym wyposażeniem dodatkowym: natychmiastowa gotowość do pracy, wysoka wydajność.

Jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom
Sercem urządzenia jest wydajny mikroprocesor. Dostarczana kolorowa drukarka atramentowa pozwala dokumentować wszystkie wyniki pomiarów. Ponadto mogą one być zapisywane na dysku twardym. Istnieje możliwość wymiany danych za pomocą złącza szeregowego, np. do serwera sieci warsztatowej.

Natychmiast gotowe do pracy
Oba urządzenia, FWA 510 w wersji przewodowej i FWA 515 w wersji bezprzewodowej, są fabrycznie dostarczane w stanie kompletnym gotowym do pracy, z zestawem głowic pomiarowych, zacisków szybkomocujących oraz blokadą pedału hamulca i blokadą koła kierownicy.

Oferowane jako wyposażenie dodatkowe:

  • Elektroniczne obrotnice
  • Adapter dla spoilerów
  • Rozpieracz kół - MB
  • Specjalne adaptery do zacisków mocujących w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Porsche, i Smart

Wywołanie bazy danych klientów oraz zapisanie wyników pomiaru
 

Baza danych z wartościami fabrycznymi dla ok. 20000 pojazdów
 
Wskazówki dotyczące warunków pomiaru
 
 
Program standardowy - skręt kół o kąt do 24° na obrotnicach mechanicznych
 
Jednoznaczne i wyraźne prezentowanie wyników pomiarów
 
Wizualna pomoc w pracach regulacyjnych
 
 
Wydruki dokumentujące  wszystkie wyniki pomiarów.
 
20 różnych języków obsługi i drukowania
 

Pomiar ustawienia kół bez kompensacji
Jest realizowany dzięki nadzwyczaj funkcjonalnemu systemowi mocowania głowic pomiarowych. Zaciski, oprócz konwencjonalnej możliwości opierania o obrzeże obręczy stalowej lub o krawędź obręczy aluminiowej, są przystosowane do współpracy ze sworzniami adapterów piast 3-, 4- i 5-otworowych.

Zespół pomiarowy z zaciskiem szybkomocującym oraz głowicą wyposażoną w elektroniczną poziomicę i wskaźniki diodowe; kompensacja dwupunktowa.
Solidne obrotnice do precyzyjnego ustawiania kół przednich.

Zakres dostawy:

  • Wózek wraz z blokadą koła kierownicy oraz pedału hamulca
  • Komputer z klawiaturą, monitor 17" i kolorowa drukarka
  • Cztery samocentrujące zaciski mocujące
  • Cztery głowice pomiarowe
  • Pakiet oprogramowania standardowego, obejmujący fabryczne dane regulacyjne
  • FWA 515: głowice bezprzewodowe oraz stacje do ładowania głowic przy szafie

Wyposażenie dodatkowe

  • Obrotnice mechaniczne
  • Obrotnice elektroniczne
  • Adapter dla spoilerów
  • Adapter dla obręczy samochodów Mercedes-Benz, BMW, Porsche, i Smart
  • Rozpieracz kół - Mercedes-Benz
  • Monitor kolorowy 15" LCD (zamiast monitora 17")
  • Monitor kolorowy 19" (zamiast monitora 17")

Dane techniczne

  • Wymiary szafy z monitorem              1,60 x 0,90 x 0,60 m
  • Wielkość kół                                        19 - 21 czli
  • Nośność obrotnic                               1100 kg
  • Zbieżność całkowita                           ±48°     ±2'
  • Zbieżność połówkowa                       ±24°     ±1'
  • Pochylenie koła                                   ±10°     ±1'
  • NIerównoległość kół                          ±3°       ±2'
  • Odchylenie osi geometrycznej         ±3°       ±2'
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy    ±24°     ±9'
  • Pochylenie sworznia zwrotnicy         ±24°     ±9'
  • Kąt skrętu kół                                       ±24°     ±5'
  • Elektroniczna poziomica                    ±10°     ±1'
  • Max. skręt kół na obrotnicach
    mechanicznych                                    ±24°     ±5'
  • Max. skręt kół na obrotnicach
    elektronicznych                                    ±90°     ±5'



 

 


 

Webmaster: Robert Świderski

2003-03-17