Najbardziej
nowoczesny, modułowy tester silników z dwukanałowym oscyloskopem
cyfrowym, z kolorowym monitorem łatwy w obsłudze, możliwością
rozbudowy i dopasowania do potrzeb warsztatu. Przeznaczony do pojazdów
benzynowych i diesel max. do 12 cylindrów.
Możliwość diagnozowania:
-
Systemy zapłonów
- przerywaczowe układy zapłonowe
- bezstykowe układy zapłonowe
- elektroniczne układy zapłonowe
- bezrozdzielaczowe układy zapłonowe z cewkami jedno - lub
dwubiegowymi
-
Systemy zasilania
- gaźniki - gaźniki sterowane elektronicznie
- mechaniczne systemy wtryskowe
- elektroniczne systemy wtryskowe
- regulacja sondą lambda
-
Elektroniczne systemy sterowania
silnikiem
- benzynowym
- wysokoprężnym
-
Elektroniczne systemy skrzyń biegów
-
Elektroniczne systemy Airbag
-
Elektroniczne systemy ABS
-
Elektroniczne systemy klimatyzacji
-
Elektroniczne systemy zapewnienia komfortu
Poprzez zastosowanie komputera PC możliwość
rozszerzenia programu o System Informacyjny i Diagnozę Sterowników
(S4). Możliwość wykonywania analizy spalin poprzez zastosowanie
analizatora spalin lub modułu analizatora spalin w silnikach
benzynowych oraz pomiaru zadymienia poprzez zastosowanie modułu
dymomierza w silnikach wysokoprężnych.
Proste przyłączenie do bezrozdzielaczowych układów zapłonowych.
Dwukanałowy oscyloskop cyfrowy z pracą w czasie rzeczywistym do 20
obrazów na sekundę i funkcją lupy powiększającej. Programy
pomiarowe diagnozy: test silnika, pomiary multimetrowe, diagnoza
sterowników (samodiagnoza - w wersji FSA 560 S4), analiza spalin i
analiza symptomów. Możliwość instalacji procedur diagnostycznych
i danych regulacyjnych dla popularnych marek samochodów (analiza
silnika). Poprzez zastosowanie szerokiego asortymentu adapterów połączeniowych
ma możliwość podłączenia się do centralnych gniazd
diagnostycznych, czujników GMP, różnych odmian systemów zapłonowych
i wtryskowych oraz systemów elektronicznych samochodu.
Tryby pracy oscyloskopu: zapłon, multi oraz charakterystyki.
Oscyloskop pracuje w czasie rzeczywistym, z szybkością 20 obrazów
na sekundę. W pamięci legend jest zawsze przechowywane ostatnie 8
sekund przebiegu sygnału bez przerwań. W trybie pracy "ZAPŁON"
można pokazać wszystkie sygnały obwodu pierwotnego i wtórnego, w
systemie prezentacja "parada", "indywidualny",
lub "raster". Dzięki możliwości pracy dwukanałowej można
wyświetlić i wzajemnie porównać dwa różne sygnały, np. napięcie
i prąd obwodu pierwotnego. W trybie pracy "MULTI" można
prezentować przebiegi sygnałów napięciowych i prądowych z
czujników lub członów nastawczych elektronicznych systemów
sterowania. W trybie pracy "CHARAKTERYSTYKI" istnieje możliwość
przedstawienia sygnału jako krzywej w funkcji czasu lub prędkości
obrotowej. Diagnoskop FSA 560 S4 jest rozszerzoną wersją
diagnoskopu FSA 560 o funkcji samodiagnozy (możliwość diagnozy
sterowników i wykorzystania systemu informacyjnego ESI[tronic]).
Rozbudowa taka umożliwia dodatkowo diagnostykę elektroniki w pojeździe
oraz korzystanie z systemu informacji serwisowej SIS. Testowanie
elektronicznych systemów zapewnienia komfortu jest możliwe dla 36
marek pojazdów. System informacji serwisowej zawiera dane
techniczne, pomoc przy poszukiwaniu i lokalizacji uszkodzeń,
schematy elektryczne i plany zabudowy podzespołów.
Zakres
dostawy:
• wózek jezdny z uchwytem na sondy pomiarowe
• FSA – komputer: pamięć operacyjna 6 MB, dysk twardy
170 MB, stacja dysków 3,5”
• Monitor kolorowy VGA 1 4”
• Zespół pomiarowy z następującymi sondami pomiarowymi:
- Przewód przyłączeniowy akumulatora (B+/B-)
- Przewód przyłączeniowy obwodu pierwotnego (zac.1 /zac.1
5)
- Adapter przyłączeniowy do czujników pojemnościowych
obwodu wtórnego
- 3 x czarne / minus
- 3 x czerwone / plus
- przewód pomiarowy Multi 1
- przewód pomiarowy Multi 2
- cęgi prądowe 1 000A
- cęgi prądowe 20A
- czujnik temperatury oleju
- stroboskop
- czujnik ciśnienia powietrza
- zaciski pomiarowe (2 sztuki)
- ostrze pomiarowe, czarne
- ostrze pomiarowe, czerwone
- zdalne sterowanie na podczerwień
- oprogramowanie systemowe na dyskietkach 3,5”
- przewód uniwersalny do testowania systemów sterujących z
samodiagnozą (E-test)
- przewód połączeniowy do analizatora spalin firmy Bosch
- przewód połączeniowy do drukarki PDR 20
Wyposażenie dodatkowe:
1. czujnik temperatury powietrza
2. czujnik ciśnienia paliwa
3. czterogazowy analizator spalin ETT 8.55
3. Osłona czołowa do ETT 8.55
Alternatywnie:
3.2. Moduł 4-gazowego analizatora spalin ETT 8.70
3.2. Osłona czołowa do ETT 8.70
4. Drukarka atramentowa PDR 20
5. Klawiatura ASC II
FSA 560 - łatwa w obsłudze i przejrzysta
struktura oprogramowania urządzenia
|