STU 210 (moduł KTS 520) / 215 (moduł KTS 550) jest
stacjonarnym testerem elektronicznych urządzeń sterujących, który
uwzględnia wszystkie dotychczasowe protokoły badań diagnostycznych :
- systemy ISO samochodów europejskich
- systemy SAE samochodów amerykańskich i japońskich
- protokoły CAN do badania nowoczesnych systemów z magistralami
transmisji danych CAN
- System rozpoznaje automatycznie sterownik, czyta aktualne
wartości, pamięć usterek i dane specyficzne dla określonych
sterowników. Podobnie jak w urządzeniu KTS 650 przyrząd umożliwia
odczytywanie danych z elektronicznych urządzeń sterujących,
wskazywanie wartości rzeczywistych, programowanie danych,
uaktywnianie elementów wykonawczych oraz wywoływanie określonych
funkcji urządzeń sterujących.
- STU 210 posiada jednokanałowy multimetr umożliwiający wykonywanie
pomiarów napięcia, natężenia prądu i rezystancji z możliwością
prezentacji przebiegów graficznych.
- STU 215 posiada oscyloskop dwukanałowy. Zaletą tego rozwiązania
jest to, że mechanik może np. obejrzeć w jednym czasie wyniki pracy
obu sond lambda, czujników obrotów, sygnałów magistrali CAN, itp.
Zdecydowanie ułatwia to i znacznie skraca czas ustalenie przyczyny
usterki w pojeździe. Tester posiada również dwukanałowy multimetr
umożliwiający wykonywanie pomiarów napięcia, natężenia prądu i
rezystancji.
CAS – Inteligentne połączenie Diagnozy
Sterowników z Systemem Informacyjnym SIS
Do wskazywanych przez tester usterek lub wadliwie działających
podzespołów są podawane informacje, o położeniu danego elementu,
jego mierzalnych parametrach (rezystancja, napięcia wejściowe i
wyjściowe, przebiegi graficzne dla danego sygnału sterującego
badanego podzespołu) oraz o przebiegu połączeń elektrycznych.
Pomiary możemy wykonywać dzięki wbudowanemu multimetrowi, a sygnały
i określone ich przebiegi są prezentowane w postaci graficznej na
oscyloskopie. Podczas kontroli wartości rzeczywistych wyniki możemy
także otrzymać w postaci cyfrowej lub wykresu przebiegu graficznego.
STU 210 / 215 - optymalnie dostosowany do
warunków panujących w warsztacie.

Konfiguracja PC została dobrana optymalnie do współpracy z
systemem ESI[tronic] i gwarantuje długie użytkowanie bez
konieczności zmian. Czarna klawiatura, mysz optyczna i czarny,
wysokokontrastowy, 17” monitor idealnie sprawdzają się w warunkach
warsztatowych, zapewniając użytkownikowi precyzyjną i szybką
nawigację po systemie ESI [tronic]. Układ własnego zasilania
umożliwia dokończenie diagnozy w przypadku zaniku zasilania lub
przemieszczenie urządzenia w inne miejsce na warsztacie bez
konieczności zamykania całego systemu. Szybka drukarka (17 str./min)
pozwala drukować wszelkie pomiary, wyniki diagnozy oraz dokumentację
techniczną.
Oprogramowanie firmy Bosch umożliwia dostęp do danych dla 45
marek pojazdów w których obsługuje ponad 10 000 sterowników.
Bezpośrednie porównanie wartości zmierzonych z nominalnymi
przyspiesza proces badania, a szybki dostęp do schematów połączeń,
schematów ideowych, rozmieszczenia badanych elementów itp. upraszcza
i redukuje zakres naprawy.
W zakres dostawy urządzenia wchodzą :
- wózek
- moduł KTS 520 (STU 210), moduł KTS 550 (STU 215)
- jednostka PC (INTEL1,2 GHz, 256 MB RAM, HDD 40GB, Napęd DVD
16x/48)
- monitor 17” IBM
- klawiatura, mysz IBM
- drukarka HP DESKJET
-
układ własnego zasilania - UPS
- kabel uniwersalny, CARB-adapter box, kabel CARB ISO/SAE,
przewody pomiarowe 3szt. (STU 210), przewody pomiarowe 4szt.
(STU 215)
Pobierz
demo STU 210 (1,38 MB) :

Pobierz
demo STU 215 (1,38 MB) :
Pobierz wykaz pojazdów
obsługiwanych przez KTS 520/550 (928 kB) :

Pobierz wykaz dokumentacji naprawczej SIS w ESI
[tronic] (608 kB):
|