Testery i ładowarki akumulatorów

 

BSL 2470 - nowy typ prostownika rozruchowego
 
 
BSL 2470 to nowy typ prostownika rozruchowego firmy Bosch. Urządzenie to przeznaczone jest do ładowania akumulatorów i posiada dodatkową funkcję rozruchu. Może być stosowane nawet do pojazdów o bardzo wrażliwej elektronice. Podczas rozruchu bądź ładowania akumulatora wszystkie komponenty w samochodzie są chronione przed zniszczeniem (DIN 40 839). BSL 2470 posiada przełącznik dla 12 i 24 V, możliwość płynnej regulacji prądu ładowania, przełącznik dla akumulatorów głęboko rozładowanych oraz przełącznik dla kompensacji temperaturowej co zapewnia efektywny i nieniszczący akumulatora proces ładowania. Urządzenie wyposażone jest w przewody podłączeniowe o długości 3m z zaizolowanymi cęgami.
 
...więcej informacji
 


Pobierz prospekt (192 kB)

 
Tester akumulatorów BAT 121


BAT 121 to przenośny, elektroniczny tester akumulatorów. Pracuje on na bazie nowoczesnego, 16-bitowego procesora (typ C 167). W ciągu dwusekundowego, automatycznego testu, który nie prowadzi do rozładowania testowanej baterii diagnosta otrzymuje informację o napięciu akumulatora, sprawności przy rozruchu i stanie naładowania. 

...więcej informacji




Pobierz prospekt 1 (1str.  213kB)

Pobierz prospekt 1 (4str.  642kB)

 
Testery akumulatorów T 12200 E / T 12300 E


Przeznaczone do wszystkich akumulatorów 12 V, stosowanych w samochodach ciężarowych oraz osobowych. Szczególnie nadają się do testowania akumulatorów bezobsługowych. Posiadają skróconą instrukcję obsługi na płycie czołowej oraz duży wskaźnik analogowy do prostej obsługi.

...więcej informacji



Pobierz prospekt (90kB)



Elektroniczne ładowarki do akumulatorów BML 2410 i BML 2415


BML 2410 i BML 2415 to nowe typy tanich, elektronicznych ładowarek do akumulatorów. Obydwa typy spełniają normę DIN-40839, co oznacza, że proces doładowania można przeprowadzać bez konieczności odłączania akumulatora z pojazdu. Procesowi temu nie towarzyszą żadne skoki napięcia, które mogłyby prowadzić do błędów w funkcji czujników. Urządzenia te różnią się maksymalnym prądem ładowania, który wynosi odpowiednio 10 lub 15 A. 

...więcej informacji
 
 
 




Pobierz prospekt 1 (4str.  642kB)

Ładowarki elektroniczne
 
LW 12/20 E | LW 20/30 E | LW 30/50 E | LW 12/20 Fw |
W 15 E | W 20 E | W 15 FW | ML 1208 E

 
 

Ładowarki elektroniczne umożliwiają ładowanie akumulatorów bezpośrednio w instalacji samochodu baz ich odłączania. Czułe elektroniczne systemy i komponenty samochodu jak poduszka powietrzna, elektroniczne sterowniki silników i inne podobne urządzenia są przy tym chronione przed ewentualnymi przepięciami i uszkodzeniami.

  • Ładowarki posiadają elektroniczne zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatorów dzięki regulacji prądu ładowania oraz ograniczeniu napięcia ładowania

  • Ładowarki elektroniczne posiadają funkcję podtrzymania napięcia - zasilania systemów elektronicznych samochodu przy odłączonym akumulatorze

  • Ładowarki przystosowane są do ciągłego ładowania akumulatorów oraz pracy buforowej

..więcej informacji
 
 
 

Ładowarki warsztatowe
 
SL 2470 C / SL 2470 E / SL 24 100 E / W 150 S / W 200 S / W 400 S
 
Szybkie ładowarki ze wspomaganiem rozruchu.
Przeznaczone są do szybkiego ładowania akumulatorów samochodów i ciężarowych. Krótkie czasy ładowania osiągane są dzięki dużemu zapasowi mocy.
  • Ładowarki przystosowane są do wspomagania rozruchu silnika przy jednoosobowej obsłudze.
  • Zabezpieczenie czasowe zapobiega uszkodzeniu ładowanego lub wspomaganego akumulatora.

...więcej informacji
 
 
 

 
Urządzenia rozruchowe AKKU - START
 
AKKU - START 400 / AKKU - START 700 / AKKU - START 750 E /
AKKU - START 800 / AKKU - START 1500 E
 
Dzięki urządzeniom rozruchowym AKKU - START napięcie zasilające akumulator jest wolne od zakłóceń oraz od pików napięciowych (stopień I emisji zakłóceń wg DIN 40 839). Podczas rozruchu urządzenia rozruchowe chronią przed uszkodzeniem takich elektrycznych zespołów, jak: poduszka powietrzna, urządzenia sterujące silnikiem itp. Zamiana biegunów jest sygnalizowana diodą LED i brzęczykiem. Urządzenia mają zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz nadmiernym rozładowaniem. Ładowanie akumulatora rozruchowego odbywa się z prostownika sieciowego (czas ładowania ok. 15 godzin) lub kablem z gniazda zapalniczki 12 V (czas ładowania ok. 2 godzin) z regulowanym stopniem ładowania.
 
... więcej informacji
 
 
 

 


 

Webmaster: Robert Świderski

2001-11-03