System analizy spalin w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
-
Najnowocześniejszy pomiar prędkości obrotowej Bosch z
zacisków B+ / B-
-
Dodatkowe pomiary: - napięcia sondy lambda
- początku tłoczenia
- kąta wyprzedzenia zapłonu
-
Przygotowany do rozbudowy o diagnozę OBD
-
Możliwość rozbudowy o komory pomiarowe NO i NO2
-
Kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny
-
Bardzo prosta obsługa
-
Dokładność pomiarowa wg OIML R99, Klasa 0
-
Możliwość rozbudowy analizatora o moduł dymomierza
-
Możliwość rozbudowy dymomierza o moduł analizatora BOSCH
-
Możliwość połączenia w sieć AWN
BEA - nowoczesny system analizy spalin o budowie modułowej
-
Kolorowy monitor ciekłokrystaliczny - możliwość obserwacji
pod dowolnym kątem nawet przy słabym oświetleniu.
-
Bardzo prosta obsługa urządzenia. Na ekranie pojawiają się
rzeczy najważniejsze w sposób przyjazny dla obsługującego
np. wartości zmierzone w formie wykresów słupkowych.
-
Szybka obsługa urządzenia przez kilka klawiszy
zmiennofunkcyjnych znajdujących się na urządzeniu.
Alternatywnie można podłączyć klawiaturę komputerową lub
obsługiwać urządzenie pilotem zdalnego sterowania.
-
Dokumentacja wyników pomiarów na drukarce wewnętrznej.
Dodatkowo można podłączyć drukarkę DIN-A4.
-
Możliwość rozbudowy o diagnozę OBD. Dzięki temu możliwe
dodatkowe pomiary np. temperatury oleju, prędkości obrotowej
czy odczyt kodów usterek.
-
W zakresie wyposażenia podstawowego znajduje się najnowocześniejszy
pomiar prędkości obrotowej Bosch z zacisków B+ / B-.
-
Dostępne wszystkie metody pomiarowe prędkości obrotowej w
silnikach benzynowych i wysokoprężnych (cęgi wyzwalające, Kl
1/15; TN/TD/EST; OT; czujnik optyczny, czujnik piezoelektryczny,
B+/B-).
-
Dodatkowe funkcje pomiarowe: napięcia sondy lambda, początku
tłoczenia, kąta wyprzedzenia zapłonu.
-
Wbudowany napęd dyskietek do szybkiej aktualizacji
oprogramowania.
|