Analizatory spalin

 


<< powrót    

  

BEA - System analizy spalin

Opis urządzenia | Wyposażenie | Dane techniczne | Cennik
Leasing BEA 150  |  Leasing BEA 250  |  Leasing BEA 350
   

 
System analizy spalin w silnikach benzynowych i wysokoprężnych

  • Najnowocześniejszy pomiar prędkości obrotowej Bosch z zacisków B+ / B-

  • Dodatkowe pomiary: - napięcia sondy lambda
                                           - początku tłoczenia
                                           - kąta wyprzedzenia zapłonu

  • Przygotowany do rozbudowy o diagnozę OBD

  • Możliwość rozbudowy o komory pomiarowe NO i NO2

  • Kolorowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny

  • Bardzo prosta obsługa

  • Dokładność pomiarowa wg OIML R99, Klasa 0

  • Możliwość rozbudowy analizatora o moduł dymomierza

  • Możliwość rozbudowy dymomierza o moduł analizatora BOSCH

  • Możliwość połączenia w sieć AWN

BEA - nowoczesny system analizy spalin o budowie modułowej

  • Kolorowy monitor ciekłokrystaliczny - możliwość obserwacji pod dowolnym kątem nawet przy słabym oświetleniu.

  • Bardzo prosta obsługa urządzenia. Na ekranie pojawiają się rzeczy najważniejsze w sposób przyjazny dla obsługującego np. wartości zmierzone w formie wykresów słupkowych.

  • Szybka obsługa urządzenia przez kilka klawiszy zmiennofunkcyjnych znajdujących się na urządzeniu. Alternatywnie można podłączyć klawiaturę komputerową lub obsługiwać urządzenie pilotem zdalnego sterowania.

  • Dokumentacja wyników pomiarów na drukarce wewnętrznej. Dodatkowo można podłączyć drukarkę DIN-A4.

  • Możliwość rozbudowy o diagnozę OBD. Dzięki temu możliwe dodatkowe pomiary np. temperatury oleju, prędkości obrotowej czy odczyt kodów usterek.

  • W zakresie wyposażenia podstawowego znajduje się najnowocześniejszy pomiar prędkości obrotowej Bosch z zacisków B+ / B-.

  • Dostępne wszystkie metody pomiarowe prędkości obrotowej w silnikach benzynowych i wysokoprężnych (cęgi wyzwalające, Kl 1/15; TN/TD/EST; OT; czujnik optyczny, czujnik piezoelektryczny, B+/B-).

  • Dodatkowe funkcje pomiarowe: napięcia sondy lambda, początku tłoczenia, kąta wyprzedzenia zapłonu.

  • Wbudowany napęd dyskietek do szybkiej aktualizacji oprogramowania.

Bosch - Emission - Analyse BEA System Analizy Spalin

  1. Pilot zdalnego sterowania

  2. Szafka z monitorem, klawiaturą i modułem analizatora spalin (BEA 250/350)

  3. Napęd dyskietek i drukarka

  4. Klawiatura komputerowa

  5. Komora pomiarowa dymomierza RTM 430 (BEA 150/350)

  6. Wózek jezdny

  7. Uchwyt na czujniki

  8. Kolorowy monitor ciekłokrystaliczny


Kolorowy monitor ciekłokrystaliczny


Ergonomiczny uchwyt na czujniki


Innowacyjny pomiar prędkości obrotowej


Wtyczka OBD z przewodem połączeniowym

Wyposażenie dodatkowe

  • OBD (OnBoardDiagnose)

  • Moduł dymomierza RTM 430

  • Moduł analizatora spalin

  • Zdalne sterowanie

  • Komora NO

  • Komora NO2

  • AWN

Normy

Międzynarodowe:
EG:



OIML-R99-Klasse 0
CE-Konformitat




Dane techniczne

Wymiary:

Wszystkie warianty BEA
(D x W x S w mm) 750 x 1370 x 700 Szafka z monitorem i klawiaturą (D x W x S w mm) 470 x 260 x 480

Ciężar:

BEA 350 (z wózkiem) ok. 67 kg BEA 250 (z wózkiem) ok. 60 kg BEA 150 (z wózkiem) ok. 63 kg RTM 430 ok. 7 kg

Klasa bezpieczeństwa:

Szafka z monitorem i klawiaturą IP 30
Moduł dymomierza RTM 430 l P 33

Temperatura pracy:
Temperatura składowania:
Napięcie zasilania:

od +5°C do +40°C
od -25°C do +60°C
230 V, 50 Hz


<< Poprzednia strona   1 | 2 | 3   Następna strona >>
  

 

  Webmaster: Robert Świderski 2001-05-21