
|
BEA 250 - analizator spalin
Sześciogazowy analizator spalin charakteryzuje się:
-
Bardzo wysoką dokładnością pomiarową OIML
R99 Klasa 0
-
Kalibracją tylko raz w roku
-
Szybkimi przeglądami: filtry łatwo dostępne
na tylnej ścianie analizatora
-
Powtarzalnością pomiarów oraz trwałością
dzięki pomiarom na podczerwień oraz zastosowaniem detektorów
gazowych
-
Prawdziwym pomiarem Nox przez komory pomiarowe
NO i NO2 znajdującym się w wyposażeniu dodatkowym
-
Możliwością rozbudowy o moduł dymomierza
-
Szybkim rozgrzewaniem po włączeniu urządzenia
|

|
BEA 350 - analizator spalin z dymomierzem

Połączenie analizatora spalin z dymomierzem BEA 150 z BEA 250
najkorzystniejsze urządzenie pod względem cenowym.
|

|
|

|
Dostępne modele
|

|
BEA - system analizy spalin |
BEA 150 |
BEA 250 |
BEA 350 |
|
silniki
wysoko- prężne
|
silniki benzynowe
|
silniki wysokoprężne
i benzynowe
|
|
|
|
|
Komponenty
|
|
|
|
|
|
|
|
Szafka z monitorem i klawiaturą
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
Klawiatura
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
Wózek jezdny
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
Przewód B+/B-
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
Czujnik temperatury oleju
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
Moduł dymomierza z sondą pomiarową
|
x |
|
x |
|
|
|
|
Moduł analizatora spalin z sondą pomiarową
|
|
x |
x |
|
|
|
|
Zdalne sterowanie
|
x |
|
x |
|
|
|
|
Możliwość rozbudowy do BEA350
|
x |
x |
|
|

|
Zakresy pomiarowe, dokładności pomiarowe
|

|
Moduł analizatora spalin
|

|
Komponenty
|

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność pomiarowa
|
CO
|
0,000 - 10,00 %vol
|
0,001 %vol
|

|

|

|
CO2
|
0,00 - 18,00 %vol
|
0,01 %vol
|

|

|

|
HC
|
0 - 9999 ppm
vol
|
1 ppm vol
|

|

|

|
O2
|
0,00 - 22,00 %vol
|
0,01 %vol
|
 
|

|

|
l
|
0,500 - 9,999
|
0,001
|

|

|

|
NO
|
0 - 5000 ppm
vol
|
<=1 ppm
vol
|
|

|
Moduł dymomierza
|

|
Wielkości pom. |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
Zadymienie
|
0-100 %vol
|
0,1 %vol
|

|

|

|
Współczynnik
absorbcji
|
K
0 - 9,99 min-1
|
0,01
min-1
|
|

|
Temperatura oleju
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
Temperatura
|
od
-20°C do +150°C
|
0,1
6°C
|
|

|
Prędkość obrotowa silnika benzynowego
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
BDM (B+/B-)
|
600
- 6000 min-1
|
10
min-1
|

|

|

|
Klema 1/TD/TN/EST
|
100
- 15000 min-1
|
10
min-1
|

|

|
  
|
Cęgi wyzwalające
|
100
- 15000 min-1
|
10
min-1
|

|

|
 
|
Czujnik OT
|
100
- 8000 min-1
|
10
min-1
|

|

|

|
Czujnik optyczny
|
100
- 8000 min-1
|
10
min-1
|
|

|
Prędkość obrotowa silnika wysokoprężnego
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
BDM (B+/B-)
|
600
- 6000 min-1
|
10
min-1
|

|

|

|
Czujnik piezoelektryczny
|
250
- 7200 min-1
|
10
min-1
|

|

|
  
|
Czujnik OT
|
100
-7200 min-1
|
10
min-1
|

|

|
 
|
Czujnik optyczny
|
100
-7200 min-1
|
10
min-1
|
|

|
Pomiary inne
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
Napięcie sondy Lambda
|
±5v
|
10
mV
|
|

|
Kąt wyprzedzania zapłonu
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
Czujnik OT/
cęgi wyzwalające
|
-179
- 180o KW przy 100 - 8000 min-1
|
0,1o
KW
|

|

|

|
Lampa stroboskopowa/
cęgi wyzwalające
|
0,0
- 60o KW
|
0,1o
KW
|
|

|
Kąt zwarcia
|

|
Czujnik |

|
Zakres pomiarowy
|
Dokładność
pomiarowa
|
Zacisk 1
|
0-100%
|
0,1
%
|

|

|

|
|
0
- 360°VW
|
0,1o
|

|

|
  
|
|
0,0
- 50,0 ms
|
0,01
ms
|

|

|
 
|
|
50,0
- 99,9 ms
|
0,1
ms
|
|